tisdag 12 april 2011

Efter stormen!




En fruktansvärd storm inledde helgen.
På sina håll låg träden som plockepinn.
Vad gjorde jag då?
På lördagen ett besök i Falun.
Vidunderligt vackert! Mäktigt!
På söndagen var det fria aktiviteter.
För min del räknas det in att hålla
folket med mat. Men jag höll Skrutt
aktiverad i stället. Utomhus. Med
lite lövkrattning och pinnplock.
Herrarna roade sej med annat.
Hunden roade sej också. Så väl
så det blev bad.
Och min dator tog semester.
Det var helgen!

4 kommentarer:

  1. Härligt men visst blåste det. Ha de gott vännen. Kramar från Maria

    SvaraRadera
  2. Då var du nära Borlänge, rätt län i varje fall. Ha det bra. Mimmi

    SvaraRadera
  3. Vi hade också lite blåsigt här. Visst ser det mäktigt ut Falu gruva, fast jag har aldrig varit ner! Det blir lite löv att räfsa både här och där ser jag! Allt i sin takt, Ha det bra!

    SvaraRadera
  4. Vad härligt det ser ut! Jag är hemligt kär i allt som har med traktorer att göra så att få se en bild på en traktor gör mig alldeles lycklig! Kram!

    SvaraRadera