fredag 4 februari 2011

Politik.

Många röster efter valet påpekade det
negativa med Sverigedemokraterna.
Deras existens.
Jag ska erkänna att jag röstat i alla val.
På lite olika partier.
Dom som för mej är mest rätt.
Såg en snutt på TV.
En utfrågning där en SD var emot
Halal och Kocherslakt av djur.
Svararen menade att Sverige hade
en ypperlig djurskyddslag.
Men
att dessa slaktmetoder skulle
anpassas/ är kultur i andra land.
SD killen menade att det är
djurplågeri!
Har man av olika anledningar kommit till Sverige
för att leva här.
Så lever vi på ett visst sätt i detta landet!
Då får man ta det så!
Om jag väljer att fly från mitt land.
Då ska jag anpassa mej och de mina efter
mitt nya lands regler.
Så är det bara.

Sen lite om det som var på kvällen igår:
Svensk maffia.
Små Gossar!
Väx upp nån gång!

Sånt här kan man få skit för!
Åsikter.

2 kommentarer:

  1. Vi måste få ha åsikter, egna åsikter. Jag får ofta skit för att jag har åsikter, är för ärlig, men det skiter jag i.

    Ha en skön helg!!

    SvaraRadera
  2. Hej, tittar in till dig och ser vad du hittat på. Ja åsikter måste man få ha. Nu skall jag surra vidare. Hoppas du får en fin dag kramar fr. Maria

    SvaraRadera