torsdag 15 november 2012

Slutet!

Näst sista praktikdagen idag. I morrn vid 16:00 är jag klar och går ut med förhoppnigsvis bra omdöme från min handledare. Ingen enda sjukdag, ingen sen ankomst. Och ett halvtidssamtal mellan mej, min handledare och min lärare som gjorde "fröken" rörd. Sånt känns kul, att jag har gjort bra ifrån mej och att jobbet trivts med mej. Massor med nya saker har jag lärt mej, ge insulin, ta blodsockerprov, sondmata, sätta inhalatormask.... Och faktiskt, jag kan, jag vet och jag har lärt mej massor. Nu hoppas jag kunna kanske jobba kvar nån dag då och då och sen ser jag fram emot lite jobb i sommar. Men på måndag väntar skolbänken och klasskompisarna. Då börjar vi direkt med tunga bitar, Medicin och Psykologi!

5 kommentarer:

  1. Grattis till sista dagen på praktikplatsen och lycka till på skolbänken. Ha en fin helg. Kram Mimmi

    SvaraRadera
  2. Grattis till att det går så bra för dig...jag kan förstå att det är en skön känsla!
    Varmt lycka till med fortsättningen av utbildningen/ Kram Irené

    SvaraRadera
  3. Grattis!!
    Vad roligt att det gått så bra & lycka till med resten!! =)
    Kramar

    SvaraRadera
  4. Hej igen Charlotte. Du filten har jag köpt på gripsholms butiken i insjön. Finns i olika färger. Ha det bra . Kram mimmi

    SvaraRadera
  5. Jag blir så glad att läsa dina rader,både häroch där.
    Den tunga läsbiten kan vara väldigt kul att läsa när man har en liten ryggsäck av erfarenheter.

    Du gör ett strålande jobb! Ha en underbar helg!Kram Fiona

    SvaraRadera