söndag 30 december 2012

Köpstopp!

Ett massivt köpstopp kommer att införas! Har alldeles för mycket material i mina samlingar. Genast kontrar jag med en PRODUKTIONSTOPP! Skissar just nu på att använda upp mitt material på bästa sätt! Under 2012 blev det inte mycket producerat alls. Det var arbetsträning, ett knappt betalt lönebidragsjobb under sommaren. Och sen till hösten blev det ju skolbänken! Om ett år är utbildningen klar och jag kan förhoppningsvis få lite annan struktur på vardagen. En bättre balans mellan jobb, förtagande och vila. Och en fortsatt ansträngning att kunna vila i jobbet och i företagandet. Kommer efter helgerna att fundera i lite nya banor då det gäller att sälja mina produkter och likaså lära mej att ta plats. Förra nyårslöftet var att säga NEJ! Får väll under kommande år lära mej att TA PLATS då! Oj, vad jag ska öva på det! Men alla ni goda glada som läser! Gott Nytt År!

9 kommentarer:

  1. Vill önska dig ett fint år 2013, ha en härlig nyårsafton . Kram Mimmi

    SvaraRadera
  2. Gott Nytt År till Dig!
    Och klart du skall ta plats, fina du!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Tack för Nyårshälsningen och jag önskar också att ditt 2013 blir ett riktigt bra år!
    Kram Irené

    SvaraRadera
  4. Att lära sig säga NEJ och att TA PLATS är svåra kunskaper. Jag har också jobbat med den biten och känner att jag numera klarar av det. Och tänk så mycket enklare livet blev med ens och så mycket mer respekt jag mött efteråt. Lycka till med den träningen.

    Jag önskar dig också en god fortsättning på det nya året. Här håller förkylningen på att släppa taget även om tröttheten finns kvar. Så jag latar mig för fullt och njuter av det. Snart är det dags för ny produktion igen.....:-)

    SvaraRadera
  5. Gott Nytt År och lycka till med dina
    nyårslöften. Vet av erfarenhet att det är svårt att säga nej, men man måste det ibland.
    Kramisar Caisa

    SvaraRadera
  6. God fortsättning skulle jag vilja säga och lycka till med dina ambitioner. Lite vävande måste man ju alltid ha ändå.//MalinSj

    SvaraRadera
  7. God fortsättning på det nya 2013. Vi har alla inför ett nytt år olika önskningar och förhoppningar att året ska bli något alldeles extra. Mycket beror på oss själva men ibland ställer omgivning till det för oss. Huvudsaken är att vi möter det nya året med ödmjukhet och gör vårt bästa - både för oss själva och andra.
    Ha det bra.
    Kram Viola

    SvaraRadera
  8. Tack för titten inne hos mig och för de uppmuntrande orden. Ville bara säga att jag vet inte hur många människor som numer virkar din farmorsruta. Om du inte märkt av det själv på FB så har jag länkat till ditt inlägg flera gånger, och alla tycker att den är så smart! o det är den ju verkligen :-)
    God fortsättning på det nya året!
    Kram
    Susanne

    SvaraRadera