fredag 20 december 2013

The End.


Jepp! Roligare än såhär blir det liksom inte!
Allt är liksom klart nu.
Betyg, diplom, ros å fika.

Sån kamp i tre terminer.
Vid starten tänkte man: Herregud! Hur ska jag orka det här?
Vid halvtid gick tankarna : Om det vore slut så jag fick börja jobba!
Nu funderar jag på : Är det redan slut?

Jag som är så fokuserad att tänka i projektform,
före, under och efter.
Nu kom man liksom av sej.
Vad ska jag hitta på nu?

I kväll blir det lite mat och prat med
bästa klasspolarna.

3 kommentarer:

  1. Gratulerar till din examen! Jag hoppas att du nu hittar en roll som du kan växa in i... känna att projektet blir en avstamp för ett nytt projekt? Och så önskar jag dig en riktigt God Jul!

    SvaraRadera
  2. Ett stort grattis. Hoppas du hittar ett bra projekt (jobb) som du kan trivas med. Du behövs.
    Önskar dig en riktigt fin julhelg.
    Kram Viola

    SvaraRadera