tisdag 18 januari 2011

Premiärinlägg från en renoverad dator!

Jag som aldrig trodde tekniken skulle slå klorna i mej!
En sak kvar, att ta bilder till en ny mapp.
Blir lite fattiga inlägg nu för tiden.

Annars mår jag bra. Så bra jag kan må.
Mot oorkande hjälper sömn.
Det måste jag lära mej. Men jag får hjälp.
Så inatt har jag sovit som en klubbad säl.
Till kvällen blir det minskad dos.
Sen har jag fått backa lite i mina ambitioner.
Frisk och pigg ska jag bli, men som läkarna säger:
Det har bara gått fyra månader!

Just nu håller jag på att lära mej leva med det här.
Det kommer att ta lite tid.....

3 kommentarer:

  1. Hej på dig !
    Vad roligt att du hittade min blogg och jag din. Ser att vi har en del gemensamt här. Skriver lite mera sedan. Skall nu in till apoteket och hamstra lite piller. Har också lagt mig som följare på din blogg :) Gör dig en god dag nu från Marias Hörna

    SvaraRadera
  2. Ta hand om dig nu, styrkekram till dig!

    SvaraRadera
  3. Tittar in i stugan så här på torsdagen. Gör dig också en skön helg kramar fr. Maria

    SvaraRadera